Followers

Wednesday, June 1, 2011

im not interested ntok berkapel..



Cerita Hari ini.Nak cerita pasai apa ek..haha.cita pasal " Buat masa skrg saya tak terlalu interested sgt nak berpasangan lah,berkaple lah.ada balak la.buat kusot je.mybe orang lain tak boleh kesunyian,kesepian tanpa ada seorang kekasih yang caring,charming ttga dia.Tapi saya tak.,saya dah boleh buktikan ntah mybe dah 5bulan lebih (tarikh tak berapa nak ingat sbb save kat ncet.ncet tu rosak so tak dapat nengok tarikh .hhehe)
Orang" selalu tnya "Taknak carik boy ke?" taknak ada bf ke?' kenapa single?..
haih parok"(ayat kuantan)
patu aday yang tnya "ada bf ?" bf tak marah ke nie?"
haih patu aku pon menjawab.im single okay..mesty dorg tak percaya.haih apolah takcaya.takna caya takpa.
and bila dtnya kenapa tak caya?
dorg pon menjawap "awk kan comel" takan takdop kapel?" ye kedop takda kapel"(ayat pahang)
haih wahai" kawan" sekalian saya tak comel okay..puji lah sebayak mana pon saya tetap akan mempertikaikanya.and jawapan ikhlas "thanx" tu je mampu.sebab dalam gamba je kot.cobe nengok Depan".Face to face.tk pon..haih saya mmg pantang kene puji msty humble.
Mybe sebab kecewa.tapi ntah saya buat masa skrg Takda perasaan nak berkapel..and tak terlalu gian sgt nak berkapel.just single only.cewah..

and lagi satu saya tk suka bilo mike" nie cakap saya lesbian.kalau saya lesbian saya takda lah layan laki kan.24jam ngan gurl.saya nie ramai kawan gurl dari boy.mybe tu yg menyebabkab anda" dn anda senang je menhemboskan perkataan lesbian tu untok saya. :(

No comments:

Post a Comment