Followers

Tuesday, June 28, 2011

Dari JB Ke Kuantan.

Hyep Kawan"..Ari nie Nk Story pasal Besok saya Nak Balik Pahang..Dop Sabar weyh..excited gila kot.  Dapat Jumpe kawan",Lepak sama".And Ni Baru lepas packing segala barang yg akan Dibwak Pulang.Kali ni saya duduk rumah sewa.>and jaoh Sikit dari kolej.kene menapak.belom lagi nengok rumah.but membe kawa rumah tu baru and lawa :D TAK sabar rasa..2hari je masa saya memacking barang.selalu berhari" rasa nak kemas barang.and Saya sendiri yang kemas..Memang Dair Form4 saya duduk Hostel Saya akan Mengemas sendiri Tanpa Bantuan Mak..and yang list barang" yg nak dibeli pon saya..Saya Berdikari sendri..and Now ayah Takyah Risau sebab Dia Tahu anak Dia Pandai Jaga Diri..Dia Hantar Kat terminal je.sebab dia Bz kerja.Saya Pon Paham Dia macam mana..Takan Nak susahkan dia kan..:D saya Lagi suka Berdikari..Kadang" orang tnye dengan saya Membawa Brang yang agak Banyak tu,Larat ke..Nie ipyt.saya pandai Berdikari :D
Nak nengok berapa banyak Kah barang yang akan saya bawak ..


Nie barang" masa Tahu lepas.and percaya tak saya sorg yang bawak..dengan naik bas..
banyak kan..Tapi Guanekan saya Kene Bwak jgk


Ntok Balik kali nie saya bawak skit je.lagi pon duduk rumah sewa kan..And semua saya setelkan sendiri..
handbag tu 4 je saya mampu bawak :D


aimman asyraaf.semestinya saya akan merindui adek saya nie.yang nakal nak mampos..
rindu nak pelok ciom dia nanti :(


Ceria tak..
hahha.suka gila masa daftar.semangat nak mampos.beratur panjg".and sem nie say hallo to my Junior :D


tHE eND


No comments:

Post a Comment