Followers

Saturday, June 25, 2011

one Day

Hari ni saya Happy sebab dapat Hangout ngan Jiran saya and Kak aini Membe tempat kerja..Biaselah GUrlkan .BIla Jumpe GOsip",potpet"..Normal kan.Ari ni.Dapat makan Abc.dapat cuci mata.yang pasti saya dah dapat rantai old saya :D.SuKA"..saya makan Abc .Makan popocorn,Makan Chicken Chop 5 ringgit.Dapat nengok movie.Best GIla.ktawa and menangis.







1st destination pergi JOHO Car Boot Sale.memang samok.Barang Lawa" memang update yang terkini.tapi sumpah time saya nak save duit time tulah ada je jualan yang merambangkan mata.grrr...saya dapt beli jam yang unik,dapat gelang warna warni,and rantai old..Pergh kalau ada lagi nak simpan duit banyak" patu shopink situ baru puas hati..

destination ke2 Tepian Tebrau Minom Abc..Smabil pot pet"

and Destination ke3 Cs.Jalan" dengan angah and kak aini.Cuci mata pergi kedai sana sini Usha Bag yang akan Dibeli Kak aini..and lastly dapat jgak Bagnya..And Nengok movie Laddaland.Perg menakotkan Pada mulanya and ending dia menyedihkan.meleleh" air mata..Caya tak.saya memang Hati Tisu..

Tabik Pada ayah dia.sebab Sangop Berkorban Ntok Kebahagian anak" and Isteri dia.Ending dia barulah Tahu cita sebenar.If dia dah mengandungkan Isteri dia" tetap Bertanggungjawab.1st tu Tu tak paham jgak kenapa anak 1st dia tu Benci kat ayah dia..Last" masa Ending ISteri dia Cerita Kenapa and mengapa  dia djga nenek dia.ish Memang sedih.Susah nak cerita pjg lebar
tapi walau[un cerita kita kene amek Nilai Moral dia.

Sebelum Berpisah ngan kak aini Sempat lagi snap Pic ngan dia :D





Pelok ciom untuk kak aini sebab sudi keluar bersama saya :D

AND destination last sekali Hutan bandar Bistro.Makn CHicken chop Rm5.tunggu agk lama.time makan pon semua senyap kan angah.tahnx jimy sebab belanja.thanx ain sebab tumpangkan kereta :D
last smpai rumah tukar baju.konon baru balik kerja.kantoi suda.Hehhee


No comments:

Post a Comment