Followers

Wednesday, June 22, 2011

Shoping Shoping And Shoping

HeLLo Gurl.SUdah Agak Lama Jgak Kan Saya Tak Update BLog.Biaselah Bz kerja..
ceh Kerja Mengalahkan Orang Fulltime.Tapi Takpa Gaji Boleh La :D. Bila TIme Cuti Ayh And mAk Saya Tak  Perlu susah" Bajetkan DUit Saya Untuk Shopink..Sebab Saya akan Shopink GUna DUit Gaji Saya Sendiri..Mybe Ada sstgah Orang tu Kalau CUti Sebulan Je malas kan Nak kerja.Saya Dah Buktikan yg Dah 2kali Saya Cuti Sem Sebulan Saya Kerja .BUkan nak Kata Saya hebat or Berlagak.Tapi Saya Akan Carik Kerja Untuk Menghilangkan Rasa Bosan.Abes Kalau Saya Kat Rumah ASek Menghadap Lappy on9 And BOsan .And Kelua pon Takdop DUit GUane kan..Orang Patutnya CUti Sem Holiday .Saya Kerja.Ada Yang Tnya Saya Tak Penat ke Kerja..Bagi saya Semua Kerja Penat And kAdang" membosankan Sebab Asek Buat Benda sama Je..Tapi Bagi Saya If saya Baru 9teen Saya Nak Carik Pengalaman.And nak buktikan Im strong cewah..If kecik lagi saya dah berdikari Carik duit sndiri..


And untuk Kerja Bulan Nie yang Pergi Pagi Balik Malam.Saya Dapat lah gaji yg boleh lah..Kalau Dah Ada DUit Apa Nak Pon Boleh Beli.Tapi Yang termamp lah kan and Apa Lagi Shoping lah kan :)..Bila Shoping je saya Obses Pada Handbag And Baju.Senang cita Saya Nak Cakap Saya Obses shopink..Kawan" Saya Pon Tahu..


1.Baju,Dress,Skirt,Seluar

.



2.handbag,handbag and handbag

Banyak kan.Nie Bukti Saya Obses kat Bag.Tak Penah Miss.ANd Bila Turon Kl Or Jb mmg pantang nampak Bag yg lawa and Berkenan Kompem Beli tapi bila Ada duit lah kan..NIe Baru Sikit dari koleksi Saya ada banyak lagi.ntah mana mak saya simpan..Bila Balik pahang Saya akan Bawak Mana Handbag yang Saya Selalu Pakai And Baru Beli.Kalau Bag tu dah selalu pakai saya akan simpan kat rumah kat jb..

3.Make up,contect lens
Nie mmg saya Terlalu Obses dengan Duit gaji Saya Mampu Beli Jenama Maybelline,revlon and yang kadang" orang tak mampu beli kakau dia tak kerja.Haiya Saya ada Banyak Jgak koleksi.tapi bagi saya tak lengkap lagi nie.Bedak Asa,Foundation,mascara,lipic,Eyeliner,eyeshadow.
COntect lens..
saya Rabun nyah.tak suka pakai Speck.Nampak nerd.Taksalah kan Nak cantik Untuk diri sendiri.Lagi pon Senang kalau Pakai lens tapi Resiko DIa tu mmg lah ada kan..Start pakai Masa form5.and Selalu Guna Hitam,Brown And Gray.Warna lain tak Pernah Try lagi.



4.ENset And Laptop
Nie 2 Benda Yang Perlu ada and wajib ada.kalau takdop salah 1 pon 1ada pon jadilah.kalau tak sumbak Duduk rumah Weyh..Enset murah je. SeBab Enset lama rosak.



No comments:

Post a Comment