Followers

Thursday, June 2, 2011

Happy beday 39th to my father




Nak Tahu tak Hari nie Beday Bapak saya yang ke-39 Tahun.saya  paggil ayah saya Bapak.mybe segelintir je yg pagil ayah dia Bapak kan.WAH da semakin meningkat umur ayah saya.muda tak ayah saya.saya 19tahun dan ayah 39tahun.beza 20tahun.umpama Dato K ngan Siti Nurhaliza..baru" nie ayah saya sakit.sosak nafas.sangat terkejut.sebab masa tu saya berada di Kuantan,pahang..mak Call and cakap ayah masok hospital.Tesentap Darah saya bilo mendengarnya.Yelah ayah ksayangan kan.Dahlah saya anak sulong Merangkap Kak Long Kepada 2org adek saya Nur Fidya Binti Kamaruzaman(9tahun) Dan Aiman Asyraaf Binti Kamaruzaman(10bulan)..Tapi Alhamdullilah Dia Bebas Dari penyakit kencing manis,Darah Tinggi and Seangkatan dgnya.just ari tu Luka Dalaman Yang menyebabkan Dia susah nak Bernafas.



time ni Kt Istana Bukit serene.haih ayah sya sgt berani pegang anak harimau tu.saya penakot,


apa pandangan saya tetang ayah saya..Dia seorang yang tegas,kelakar and Bekerja keras..Dia memang sgt petingkan education..if saya Gagal pon dia still suroh belajar,Tapi saya tak lah pandai mana.Dia kata Demi kesenangan saya masa akan dtg..and dia sokong Segala apa yang saya minat..
sayang bapak lah.saya lagi Rapat ngan ayah saya dari mak saya..

Syang ayah saya <3

1 comment:

  1. rimau...??takut saye...

    hahahah~

    okay ,btw hope ur father si panjang kan umur..
    happy bufday..
    (^_^)

    ReplyDelete