Followers

Wednesday, June 1, 2011

yeah i really miss u






saya tersangat lah rindu kat kawan" saya.haih sgt rindu dan rindu tak terkata.
susah diluahkan ngan kata" lah rindu tu..kawan sekolah,kawan kolej..
kawan di Jb ,di kuantan <3

teah,wani,mia.
besfriend masa form4-5
1kelas.selalu bersama.makan bersama.tapi kadang" g tandas tak bersama
if saya and mia,teah and wani lain blog hostel.tapi bila kat kelas kotrg geng..
and now dah 2tahun belajar lain tempat ktorg still jmpe,snap pic,makan,gelak bersama.


4-5 awam 2.
sangat meriah.dan dengan karenah masing"..sangat rindukan mereka jgak..
haha.kena halau masa kelas fizik..bila masa BI . je msty semua tydo.sian madam .kejotkan "waekup"waekup"
bila masa mama lilis semua tak berani membantah and tydo..
bila time mama faridatul.haih lagi lah.
kalau time cikgu husien semua kalau boleh taknak naik tinggkat4.sebab sangat penat.and tinggi..


keembong 09
ni lagilah.dapat Ketua dorm yg spoting.dayah.thanx..
haha kantoi ngan dia masa dah nak tydo vibrate encet teros mintak maaf.kelakar
bawak laptop,tak kantoi sampai skrg.
tydo time prep petang.nengok" Kd masok.haih,malam teros kene pagil kat pejabat.
prep,lagilah asek naik nama je sebab prep bising sampai kene seal.ingat lagi masa tu.
dorm kene seal dgn takda baju tshirt and tracksuit,saya berkawat ngan baju kurung sekolah..

nie lagilah saya rindu
biase gurl tak suka kan bekawat.takot hitam lah,penat lah,panas lah,
untok saya,apa kesah semua tu.sebab dgn berkawat lah saya aktif and boleh pergi melaka,kl
dapat kutip point,dapat pakai baju kadet polis.ceh tap pasai..
tapi membe saya tnya kenapa saya kawat muka tak hitam and berbelang,
saya pon taktahulah kenapa..
time nie kawat kaki peringkat kebangsaan kat melaka,
bangga gilo juare keseluruhan,tak sangka dan didug.
now kawat kaki kadet polis smt perd dah maju kot.



diploma information system..
my cost.aini ,hafa,herda.
ktorg 4 gurl only.g kelas sama",lambat sama".
anta assigment sama"
dah 1tahun bersama.beli makanan sama",makan sama".
semua sama" lh.
mesty rindu korg kan

hhahha.muka nak pergi mana seyh.
ell and fatin
kawan saya masa 1 orentasi.time nie bsiap nak g orentasi..
dgn baju ntah berapa hari tak basoh,ngan ntah mandi ntah tidak
ntok pemulaan sem ktorg rapat.pergi makan bersama.
sampai bincang time dinner nak makan mana..
tapi after sem2 masing" dah buat haluan masing" tapi tapa saya still mengigati mereka :D




leyka,yatt,qiela,noly,qyn,lala,naziera,
ell,echa.
i really miss u
mybe masok sem2 kita mula rapat kan.
sgt gembira dapat kenal youall..
satu kepala.and kadg" memeningkan ntok smetara waktu.
hope sem depan berjumpa lagi.
adios amigos ;D
REA LY MISS U





No comments:

Post a Comment