Followers

Sunday, July 24, 2011

143



Setelah sekian lama saya mendiamkan diri..and now memulakan  berceloteh lagi :) now nak cerita pasal.Relationship..Topik yang hari tu..saya penah keluakan statement saya taknak ada relationship ngan mana" laki and Tak terlalu intersted ntok bercouple.tapi skrg dah lari dari topik asal.Biase manusiakan takda yang sempurna..Setelah sekian lama tak dapat kasih sayang dari seorang laki yang bernama couple.And Stelah sekian lama menanti Saya membuat keputusan masa 4.7.2011..saya nak jadi seorang Gf kepada seorang yang bernama lelaki.If Belom sedia.kita boleh try kan.biaselah 1st mmg kita rasa kekok..tapi dahlama rasa sayang makin membuak"..kat Status pon saya taknak terlalu beriya" sangat.Sebab kita tak tahu apa yang akan berlaku akan datang.kita taknak semua nie.tapi hati manusiakan selalu berubah and cepat sangat berubah..Saya dah serik.dah Penat kecewa.dah penat nak tahan penderitaan selama bercouple masa dulu..Masa single dulu rasa bebas tapi keinginan tu adalah kadang".. Kosong je kalau takda couple..Ada 1masa orang berharap kat kita and kita tak pon bagi harapan kat dia.Bukan kita nak mainkan perasaan dia.sebab perasaan tak boleh dipaksa..Kita akan menerima orang tu bila kita yakin orang tu terbaik untuk kita..so terbuktilah im not less :)



Yes perasaan Nak bercouple tu mula timbul bila kawan ngan seorang lelaki nie..Asek Gadoh je Bila bmsg dengan dia..Zaman couple dulu bebas kan nak msg ngan sapa".tapi saya taklah gedik sangat.just msg ntok hilangkan kebosanan..nak berskandal pon tak berminat.sebab saya paling tak suka bila dah sakit hati..menyampah tauk..and 1st day datang kuantan dia orang p1 tahu rumah sewa.Menurut pandangan saya dia sorg yang caring and tak macam laki lain yg sekadar kawan..Tang mata ngan dia senyum saya paling suka.taktahulah kenapa.saya tak pandang rupa paras,kekayaan or what ever.janji saya sayang dia.dia sayang saya itu sudah cukup.Jangan dia permainakn perasaan and merobohkan Mahligai yg baru terbina sudah..cewah..Tahu serba sedikit pasal kisah silam dia..dan dia pon tahu jgak kisah saya..







I just love u b <3

No comments:

Post a Comment