Followers

Tuesday, May 31, 2011

Di hatiku Ada Kamu

Untuk kali pertama kalinya saya Sedih tahun nie yang teramat..Saya Perlu membuat keputusan yang mybe orang lain pon susah nak buat..Saya taknak Tingalkan kawan" yabg dah 1tahun ngan saya.Lepak sama",Hangout sama"..Tak kesah untuk masa akan datang walaubagaimanapun cara sekallipon saya nak jmpe mereka jgak.sebab hati saya ada dorg je :( so  untuk masa akn datang saya tak boleh main" lagi.go ipyt.saya taknak kecewakan ayah and mak saya ntok  kali kebanyak kalinya..

and saya perlu meninggalkan my clasmete saya yg gembira bila ngan dorg :( if 8 org je tp best.tapi nak buat macam mana saya perlu membuat keputusan.dulu selalu kalau anta assigment sama" ,lambat sama",copy paste.kelakar.bila klas kol8 je msty lambt.

my classmate and roomate.
aini farhana..
syg kau.setahun kita sebilik.kita bangun lambat slumber g kelas lambat.
sama" anta assigment lambat.
kau tahn je karenah aku..perangai aku..
bila aku overnite sian awok tydo sorg".patu saya balik pagi.and kacau awok tydo jap.
hehhe.sgt sedih lepas nie saya dah tak dapat jmpe roomate sebaik macam awok lagi :(
ingat masa orentasi kita bangon lambat sama"..
tapi saya kena buat keputusan..

hafawati..
awak yang kadang kelakar  untuk saya.cakap saya bontot besau..
kalau amek gambar selalu awak lah promote.
thanx koz dah 1tahun jadi kawan
after nie kita dah lain kelas.:(
thanx sebab time tu bagi saya bawak moto awok.beli burger.
kaku kan saya bawk :)

herdawati.
yeah awok selalu duduk sebelah saya bila dalam kelas.
awak tak suka duduk kerusi besi.awok suka dok kerusi putih.
awok selalu temankan saya bila nak g minimart ke,mana" je..
kadang" awok mengusutkan jgak  sbb nk pastikan tudung tu elok ke.saya layankan je..


  

bila masa terluang..bila masa nak tungu kelas ke.nak g kelas ke.nak beli makanan ke..
mesty kita snap pic sama" kan.kita dah dalam 3-4 kali hangout sama".
g Ecm & megamall..
karoke sama"..
and beli baskin robins sama".sampai cair ice cream tu..
sewa kereta..ingat tak kereta keta mati tepi jalan sebab minyak abes.sempat lagi kita snap pic. :(
pergi taman gelora beli goreng pisang and makan sama"..
:( sedih sgt.byk kenangan kita selamat setahun :(
aku syg korg ..


ijai,kecik,syamie.
kelakar sangat ngan korg.
selalu kelas meriah bila semua ada.
dgn gelagat masing"..
dan syg korg jgak :(
sory kalau aku penah sakitkan hati korg or ape bende ke.sory sgt.


Dak Dis.i love youall.sumpah aku happy ngan korg.mybe aku yg terlalu by main" kan..
aku tahu kesilapan aku.aku mmg tak boleh bawak subjek nie dari awal lagi :(
im sory 4 everyhing.
mintak maap bila terkasar bahasa.tesilap bicara :(
tapi mg saya dah buat keputusan..
apa" pon kalau aku mintak snap pic sama" girl msty kene jgak :)
aini,hafa,herda,kecij,ijai,syamie,faris.
tahnx 4 the memories selama setahun :)





No comments:

Post a Comment