Followers

Thursday, May 19, 2011

segulung penghargaan buatmu

di saat kini ku membuka mata. aku sedang berpijak di bumi yang nyata
ku selitakan kenangan kita bersama buat kali keberapa kali.mungkin yang terakhir kalinya yang pernah kita semai bersama.tergiang-giang lagi janjimu mungkin berbulan" yang lepas yang kau janjikan dan kau lupa barangkali...tak penting mungkin untuk kau.dan buang masa sahaja untuk aku mengingati.kerana itu sudah berlalu sekian lama.4 bulan lepas..ingat lagi saat kau dan aku mengutus tali persahabatan .lalu kehubungan seterusnya kau meluahkan apa yang kau pendam dan ku luahkan apa yang aku pendam.kau berjanji ini itu kepada ku .lalu kau ingakri.tak guna nak bermadah pujanga.tak guna nak berjanji setia kalu kau tak dapat nak tunaikan.
buat sekian kalinya aku menatap gambar' yang tersimpan didalam ini..tak guna kita mengluarkan outpot yang terkadang tak boleh didetect oleh compiler lalu sia" akhirnya.

kini hanya sepi sebagai peneman.terima kasih kerana membuat aku sedar bahawa  cinta itu tidak penting lagi..
dan terkubur berasama janji-janji kosong yang kau fikirkan itu hanya untuk sementara..








thanx 4 everything.
selamat tinggal kenangan :
ameer ashraaf zaid thanx 4 everthing memori yang mungkin tak akan diingat kembali.
buat apa menyimpan segala kenangan yang tidak meberi faedah apa" lagi..






No comments:

Post a Comment