Followers

Tuesday, May 10, 2011

saya rindu









nur amirah hamid
bila saya sedih,gembira awak selalu ada bsama saya..
kawan saya yang comel dan cantek
kawan saya masa form4,5
rindu awok tahu tak.saya syg awok awok sorg yang caring..
awok ingat masa saya demam awok tolong buatkan saya Lk.terharu sgt.
bila saya demam awok msty risau..awok sorg yang baik hati..
bila kita free msty hangout sama.
awok ingat masa bila kita balik kg kita tukar bju and g cs  and temankan awok beli baju ntok malam declear..


mia semalam 9hb mei saya hapy sgt dapt wc ngan awok.
hapy tak terkata.
awok tahu tak saya rindu sgt awok.andai dapat kita undur masa..
mia bila saya nengok gamba kita bersama rasa rindu :(





















1 comment:

  1. babe, thankss <3 :')
    Sumpah seronokk mase wc tuh :D hehe.
    Sayang awak aida <3 sumpah :)

    ReplyDelete