Followers

Thursday, May 12, 2011

gundah gulana

masalah
kehidupan kita tak sempurna kalau tak ada masalah kan..tengah dalam dilema nie.if kita nampak macam takda masalah..tapi kadang masalh tu ada just kita sembunyikan and cover dengan kegembiraan kita.masalah umpama kawan karib untuk aku..pengubatnya iyalah kawan" yang sentiasa disisi tak kira jauh and dekat.dari zaman dulu kot aku banyak masalah.yang kadang" masalah tu tak seberapa and jadi luar biase..tak kesah dari kapel,family or masalah kehidupan.aih nasib.nak mengeluh pon bukan masalah tu boleh selesai macam mana kita keluarkan pekataan "haih" tu kan..betol tak ??aku memang dari zaman dulu..hahha.tapi belajar dari pengalaman.now im strong.dah tak de lagi air mata mengalir untuk seorang laki lagi buat masa nie..






harapan
harapan pon satu jgak.dia datang time tak diundang.patu suka hati je.. mainkan perasaan kita kan.kadang" harapan kita setinggi langit kan..nak kan rumah yang besar.keta mewah.ehh jauh ak melwey..k sambung cita.harapan lah korang penah becinta kan.haih kadang" nak jiwang pon orang tak suka jgak kan..kadang" kita ni ego kan..suka hati dia lah nak jiwang ke tak.macam lah orang yg mengomen tu tak jiwang..dah orang tu nak luahkan perasaan yg terpendam dalam hati dia..suka hati dialah.harapan,harapan and harapan.yang kadang" menghancurkan hati seseorang kalau dia kecewa..






kecewa
haih..kecewa pon satu dah jadi kawan karib.kadang" kita dah selalu kecewa becinta kadang" ada jgak kan bibit suka kat seseorang if kita dh gagal dalam percintaan.diaa adek beradik ngan harapan lah.kalu kita dah kecewa kita ada sifat berharap lagi kan kat orang lain..kadang" kita selalu bermain dengan perasaan..




dok cita harapan,kecewa..nak cita apa lagi ek.kadang" hati kita pernah dipermainkan.. lumrh lah percintaan..ye ke dop ? ye lha..sedar tak sedar lah..kadang" pengorbanan kita yang kita lakukan dalam bercinta pon tak cukup untuk buatkan orang tu kekal abadi didunia besama kita.kadng" orang yang kita sayang tak semetinya jadi milik kita.dan tak semestinya orang yang kita suka tu suka kat kita.dan tak semestinya bahagia bepanjangan menjadi kekal milik kita..dan tak semetinya kita berharap kat orang tu dia akan menjadi hak milik kita. :( 
menurut pengalaman lah.and boleh tak bagi alasan yang munasabah kalu nak mintak clash.nie baru bekapel ,belom lagi kawen kan.and tolonglah kalu tak besedia nak becinta tu jangan dok nak gatai" bekapel.and then kapel bapa hari,mingu or bulan baru lah kau tgedek" nak mintak clesh dengan alasan yg tak munasabah kau tu..kau kata tak serasi lah.kan dah kecewa harapan orang tu kalu dia dah betol" syg kat kau..penat dah kot..

No comments:

Post a Comment