Followers

Monday, February 14, 2011









terbaring diatas katil sambil menaip dan memikirkan bait-bait kata
yang sesuai untuk diluahkan..
Sesungguhnya sampai ke hari ini aku tak mampu lupakan kau..
Tapi kau mesti dah lupakan aku..
aku faham dan aku sedar siapa aku..


aty orang kita ta mampu na ubah melainkan dirinya sendiri..
Cuma satu aku nak kau ingat balik memori antara kita..
Mungkin kau dah lupa dan kau anggap itu perkara biasa..
memang sweet masa tu.tapi akankah berulang kembali..
tidak..kita tak dapat na undurkan masa..


dulu memang manis..
tapi skrg pahit pulak rasanya

adakah aku memang ditakdirkan begini..
akhirnya ku kecundang jua ke dan tercampak lah aku dalam gua yg gelap gulita
tak perlu bermadah..kalu dia tak mendengarnya..
sampai ke hari ini..
tiada sapa yg dapat mengantikan kau..
kau yg kadang" bermain di kepala ku tanpa ku pinta..
aku kah yang bersalah..
dan aku kah yang perlu dipersalhkan..
tak aku pinta kau mencintaiku kalu begini jadinya..
mainan duniawi..
kita kadang" lupa dan takspb dengan dunia ni..









No comments:

Post a Comment