Followers

Thursday, February 17, 2011

kecewa,kecewa and kecewa lagi
da penat kot dengan semua nie
kau tgalkan aku kseorangan tecongok bagai tungul..
bagaikan pengemis meminta"..
tanpa prsaan kau pergi..
pergi dan pergi..
pergi jauh tgalkan semua nie


berharap..
tu lagi la macam nak campak jaoh" je...
aku taknak lagi berharap.
persetan dengan semua tu..


cinta datang dan pergi begitu saja..
argh semua nie hanya kenikmatan duniawi..
aku dengan cara aku..
kau dengan cara kau..
skrg aku adalah aku..
aku dengan kehidupan aku..
terbang melayang pergi jauh dari semua nie
pergi"
yang aku mau kebahagian
kesedihan pergilah..






kehidupan ini akan ku tempuhi..
keseorangan suda rutin harian ku..
kesepian temanku..
kesengsaraan rakan karibku..
kesunyian sering datang..


sekarang aku sudah bole terima hakikat dgn semua nie..
selamat tgal segala"nya
pergilah engkau.pergi dan pergi..


tapi kau tetap dihatiku..
tiada terganti...
kaulah terakhir..
kau la penamat segalanya
ku tak berdendam..
ku tak akan bersuara.
walaupun apa terjadi..

No comments:

Post a Comment