Followers

Friday, February 18, 2011

sakit hati



yela orang lain jela kau komen..
aku ko tak komen
aku macam ada takda je bagi ko..
kojela dok malaysia tu..
aku nie duduk luar negara..
mana reti nak contact" kan
aku nie jelah yang bagai kacang lupakan kulit.
ko tu tak..
ko tu suci sangat.
aku nie yang terlalu hina.. 
ko tu kan perfect sagat..
aku nie tak sempurna..
ko jela ada hati and perasaan ..
aku nie tak ada..
ko jela ad jalan hidup sendiri..
aku nie terkontang kanting dari landasan..
memang aku nie jelah yang terhegeh"
ko bersenang lenang..
ko jela yang bergembira dengan rakan"
aku nie yang bersedihan..
memang ko jela semua..
segala"nya
tahnx sebab sakitkan hati aku..
and aku yang tak berdosa menjadi mangsa..
aku tak nak semua nie.
tapi ko yang nak sangat..
aku jelah yang sayang ko..
ko tak sayang aku..
aku je yang rindu ko..
ko tak rindu aku pon..
ko ada ingat pasal aku..
ko ade caring pasal aku lagi..amek berat pasal aku lagi..
ad ke..ad..
sapa yang berjanji dulu..
sapa yang tepati..
sapa yang mungkiri..
argh semua tu tipu belaka..!






nie je yang aku mampu luahkan dalam nie.tak mampu nak luahkan depan"..
aku dah jujur.nie la segala benda yang aku pendam..dah puas hati..

No comments:

Post a Comment