Followers

Tuesday, April 5, 2011

cerita tentang rambot dulu dan sekarang


  2008-form4
zaman rambot panjang..
panjang dan rimas..
tapi saya suka sebab bila ikat and huraikan jadilah curly...
bila nengok pic masa rambot pjg yg menimbun" mulalah rindu rambot pjg :D
muka nampak lain atas gamba yang telah diedit..
so tak nampak la jerawat..sory..
pada hakikatnya.jerawat betimbun"
saya sedar saya tak cantik dan cute..


 2009-form5
time nie zaman rambot pendek..
dgn keputusan yg saya buat dari pjg paras pingang saya memotongya keparas bahu..
masa nilah mula menyesal nak rambot panjang balik..


 2009
masa nie saya rebond..
dan muka nampak kebudak"kan
dan impian nak balik rmbot pjg kian membuak".. 


 2010
mulalah menjadi curly..
tapi saya rindu rambot curly saya masa zaman kanax" dulu.. :D gedik..



2011
dan saya meribondya untok kali3..
dah panjang kan..time nielah saya mula berangan" bilalah rambot nak panjang


yang saya suka dari rambot saya
tanpa mencurly and meblowkanya..
dia akan menjadi curly..
dengan mengikatnya saja..
awok boleh tak..



now..
dari rambot pjg ke pendek..
pjg kependek lagi..
dan dari mengimpikan rambot panjang..
skrg saya telah mebuat keputusan..
saya rimas dan rimas..
lalu saya memotongya dan membuat aksi berani..
tadaaa..ini hasilnya..setelah ditarah ,dptong dan dlinekan..
ginilah hasilnya.
mereka kata saya kacak dan encem..
hehhehe..
suke :D
DAn saya puas hati dgn rambot saya skrg..
tapi toncet saya sudah tiada..

No comments:

Post a Comment