Followers

Saturday, March 19, 2011





cinta,cinta dan cinta..
kata" itu yang boleh mbembuat seorang gurl cair..
dan kata itulah  yg membuatkan status single bertukar mejadi status relationship..
untong la mereka ada orang sayang and mencintai mereka..
caring,menyayangi mereka
setia walau kdg" tak jujur..jujur walau kadang" tak setia..

berjanji sehidup semati..
mencintai ntok selama"nya sampai mati..
tpi kdg" kata itu hanya kata" bukan sesuatu yg akan terlaksana seperti mana yg disampaikan..


aku seorang wanita yg kecewa.kehausan kasih sayang..
aku lah yg selalu gagal dalam bercinta..
apakah itu takdir..
kegagalan mengajar aku..
kegagalan yang membuatkan aku serik..
lelaki dalam hidup aku hanyalah gelaran yg dberi tuhan diciptakan untuk kaum hawa..
tapi bagi ku.lelaki hanyalah seseorang yg hadir sementara dlam hidup aku..
salah ke aku mendapat kasih sayang seorang laki yg bergelar kapel
kbahagian yang aku kecapi hanya sementara.
lagu" yg didendangkan mereka kadang" sama seperti apa yang aku alami.




malang selalu menimpa..
kesedihan selalu menyapa..
kenapa boleh begitu ?
cukuplah rasa cinta hadir aebelum ns
aku tak sangup lagi untuk becinta


mereka datang dan mereka pergi
berjanji.tapi apakah janji tu kau tepati

kau beri aku harapan
ka taburkan kata,janji" manis
tapi siapa yang memusnahkan,,


cukup sudah semua itu,,
thanx a lot syg..
thanx kerana sudah membuat hati ini terluka.
kehidupan baru perlu dteruskan tanpa kehadiran sorg yg bernama kekasih :)
kita njoy







No comments:

Post a Comment